petek, 1. julij 2016

Jedilnik 10.dan (Izziv z Mami je doma)

Ura je 23:00 in dete je komaj zaspalo. Ajajaj, ta vročina! Saj je tudi meni težko, tako da mu ne morem ravno zamerit, ampak vedno ravno takrat, ko imam najhujše plane za delo, tipkanje, jogo, tuš...

Pa vseeno, jedli smo nekaj danes:
Zajtrk: smoothie z banano, mangom, mandljevim mlekom, borovnicami
Malica: bananin čips in brusnice
Malica 2: borovničev šejk z mandljevim mlekom in kokosovo smetano
Kosilo: fižolov polpet (fižol, pol korenčka, čebula, malo ovsenih kosmičev, sol, začimbe), špinača, bučke z žara, bulgur s korenčkom in baziliko
Malica: oreščki, bananin čips
Sprehod 1 ura in pol
Večerja: kruh in Valsoia čokoladni namaz, lešnikovo mleko

Ja kot vidite, jedilnik še vedno čisto simple, razen, da sem kosila zase zamaknila tam skoraj do 16.ure...
Vse lažje bo čakat do 16ih (itak mi je super, da fanta popoldansko rundo odspita, jaz pa v miru kuham) in v načrtu imam povečati vnos presne hrane, zdaj bo dosti domačih stvari, sezonska zelenjava in sadje.. Že zdaj delam na tem, da krepimo tudi imunski sistem, saj gre škrat septembra v vrtec in si res ne želim, da bi bili bolni... ne on, ne jaz, niti tamalo dete..

Skratka, o Raw till 4 ni kaj veliko za dolgoveziti, mislim, da morate poskusiti in ugotoviti zase, kaj vam odgovarja in kaj ne.

Če bi se zdaj sama lotila razstrupljanja pa bi začela 'na izi' z eteričnim oljem limone v pol litra vode vsako jutro. Nekaj sem že brala na to temo in sem takrat razmišljala o dodatkih kot sta ječmenova ali pšenična trava, pa tudi nekaj za hormonsko ravnovesje.

Lepo napisano o ječmenovi (pšenični) travi tukaj.





-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Presenečenje za VSE, ki spremljate izziv in preberete moje objave in pametovanja do konca :) Če še nimate svoje knjigice Vsakdanja peka brez jajc in mleka, jo lahko zdaj naročite po posebni znižani ceni 7 EUR + poštnina (skupaj torej 8,50 EUR). Naročilo lahko oddate na mail: mamije.doma@gmail.com ali v inbox (zasebno sporočilo) na FB strani Mami je doma. Akcija traja do konca izziva.

Ni komentarjev:

Objavite komentar