petek, 10. junij 2016

Ustvarjalno leto z Navihančki

Dolgo se že piše ta objava, a je vredna branja in razmisleka o nakupu knjige Ustvarjalno leto, ki jo je pripravila avtorica bloga Navihančki in mlada mamica Sandra. Vedela sem, da bom knjigo imela tako ali drugače (prvič, ker dobrih idej ni nikoli preveč in drugič, ker želim podpreti druge mamice in na sploh ljudi, ki se trudijo in delajo nekaj z veseljem in ljubeznijo; in - kadar lahko, to tudi naredim), sem pa predlagala Sandri, da narediva kar izmenjavo.

Velik format je res prijazen do bralca in otroka, vse je jasno in idej je res veliko. Takoj, ko sem jo prejela, sem jo prelistala in označila kakih 5 dejavnosti. S škratom sva hitro preizkusila eno res preprosto, a tudi skoraj neskončno aktivnost :)






Izbrala sva barvanje s flomastri na predlogo za večkratno uporabo. Hitro sem narisala en avto in pomolila otroku pod nos :) Pobarval je avto, potem pa sem morala narisati še metulja, pikapolonico, bager.... In sva se tako zabavala, da sem pozabila vmes dokumentirati še ostalo. Zadnjič pa sva v trgovini kupila še zamaške iz plute... Le kaj bova delala z njimi? Če vas zanima, priporočam, da kliknete na Navihančki.si in si zagotovite svoj izvod knjige Ustvarjalno leto.






Ni komentarjev:

Objavite komentar