ponedeljek, 4. januar 2016

Ječmenova rižota s šampinjoni

Ena hitra varianta za kosilo ali večerjo. Šampinjoni so zakon, ješprenj tudi, kombinacija seveda ne more biti slaba!

Vzela sem:
1 paket (250 g) ječmenove kaše Zlato polje
1 paket šampinjonov (250 g)
1 čebula
2 korenčka
svež peteršilj

sušena zelena Maestro
rdeča paprika Maestro
sol
črni poper Maestro
bazilika Maestro


Ječmenovo kašo sem dve uri prej malo namočila in potem sprala. Čebulo sem nasekljala in prepražila. Očistila in narezala sem šampinjone, olupila korenček in ga drobno naribala, oboje sem dodala k čebuli. Posula sem z začimbami in dobro popražila. Ko so šampinjoni spustili vodo sem dodala ješprenj, premešala in zalila z vodo. Vodo sem dolivala po občutku, dokler ni bil  ješprenj oziroma ječmenova kaša kuhana.


Po vrhu sem potresla ščep kvasnih kosmičev.


Dober tek!

1 komentar: