četrtek, 17. december 2015

Dedek Mraz pri nas (in vas)

Za škrata sem že nabrala kar nekaj daril, ki bi jih, iskreno, slej ko prej dobil v vsakem primeru. V tej objavi sem zbrala kar ga čaka in kaj se pri nas zelo dobro obnese (razen raznih vozil, smetarskih tovornjakov in podobno...) kot predlog za vaše škrate, če še niste ničesar namislili ;)

1. Mehka knjiga - za spodbujanje fine motorike, domišljije, sledenje zgodbi, vse sorte pravzaprav
Mi imamo tole in sem res zelo zelo zadovoljna: http://lly.si/collections/mehke-knjige/products/mehka-knjiga-1-2-3
Na tej povezavi pa še več izbire: http://lly.si/collections/mehke-knjige

Video: Mehka knjiga s številkami Oskar&ellen v uporabi

2. Mehka tabla s številkami (ja, številke izbiram, zgleda... ampak so mu res všeč, lepo sodelujeva, štejeva in se učiva). Tabla ga bo počakala pod smrečico. Najdete jo tukaj.


3. Abakus
Zagledal ga je pri 'najboljšem' sosedu, izkoristila sva še 30% popust, ki so ga imeli na igrače in potem pozabil, ker je dobil set plastičnega peciva (od takrat vsak dan večkrat kaj speče v svoji namišljeni pečici in potem mora mami vse to poskusti, igrat pečico, ki zazvoni in podobno.. kdo bi si mislil, da malo plastike naredi toliko dela :)), tako da ga bo zdaj tudi ta lepa lesena reč počakala pod drevesom.


4. Rokavičke
Mehke in tople, če nas letos slučajno preseneti kaj snega :)



5. Mehko sadje in zelenjava
Za spodbujanje domišljijske igre, kuhanje in podobno. Čeprav v resnici v kuhinji kuha z mano, pozna in poimenuje praktično vso zelenjavo in sadje, začimbe in orodje, ki ga imamo doma... sem prepričana, da mu bo tudi tole všeč in mi bo večkrat kaj skuhal.



6. Lesene sestavljanke (predlog)
Črke, številke, vozila... Črke je škrat dobil lani in še vedno jih tu in tam sestavi, prav tako številke.


7. Železnica (predlog)
Sestavljena nekajkrat na teden, tudi to je dobil že lani in je še vedno večkrat v uporabi.



8. Knjige (predlog)
Poljubna tematika, kar zanima vašega otroka. Knjige so zakon!


 9. Ključavnice (predlog)
 Za spodbujanje fine motorike, raziskovanje, številke, barve... Najdete na MaliGalago


10. Ribolov (predlog)
Zelo všeč mi je tudi tole, kar sem že večkrat zasledila. Spretne mamice so take stvari naredile celo kar same, jaz pa gledam in se odločam... Morda ne bo pod smrekco, bo pa kdaj drugič, ob kaki drugi priložnosti. Najdete na MaliGalago

Ni komentarjev:

Objavite komentar