nedelja, 8. november 2015

Veganski mlinci

Ne, nisem jih delala sama. Izbrala sem lažjo pot in mlince brez jajc kupila v trgovini. Olajšala sem si pripravo pojedine, da sem lahko dopoldne preživela v družbi mojega škratka na sprehodu na sončku.

Kljub temu, da so bili kupljeni, so bili zelo dobri.

Pri pripravi sem ponovno malo pogoljufala in jih pripravila takole:

Mlince sem nadrobila v lonec. V kozici sem zavrela vodo in eno bio zelenjavno jušno kocko. Prelila sem mlince in počakala, da so se napihnili. Voila! Včasih pač moramo izkoristit prednost tega, da lahko določeno stvar dobimo v trgovini in svoj čas namenimo čemu drugemu. Enkrat pa sigurno poskusim narediti mlince doma. Ko sem jih zdaj po dolgem času jedla sem ugotovila, da so pravzaprav zelo dobri in je škoda, da se jih spomnimo samo za Martinovo.

Dober tek!

Ni komentarjev:

Objavite komentar