četrtek, 17. september 2015

Žepki z ananasom in banano

Odkar sem odkrila vegansko listnato testo v eni od bližnjih trgovin, ga večkrat vzamem in počaka v hladilniku, da dobimo napad lakote ali dobro idejo za polnilo. Krasna zadeva, če je treba pripravit kaj na hitro.

Zadnjič sem dobila napad lakote in preblisk, da bi bilo testo fantastično v kombinaciji z nekim sadjem, pa jabolk nisem imela, marmelada, čeprav sadna in domača, mi ni dišala; v zmrzovalniku maline in borovnice... Ne, to ni to. V omari ena mini konzervica ananasa v kompotu, na pultu šop banan. Ja! To bo šlo!



Najprej vedno vklopim pečico, potem pa po navdihu ;)

Odcedila sem mini konzervico ananasa in z vilico sem koščke zmečkala, da so spustili sok in da bodo malo mehkejši. Zraven sem narezala eno banano, na četrtinke kolutkov (si predstavljate, ne?). Dodala sem 1 žlico in pol vanilijevega pudinga - prah. Namesto tega bi lahko dala škrob, pa ga nisem imela. Dobro sem zmešala, dodala malo cimeta in pripravila testo.

 



Tokrat sem ponavljala postopek in dodala še četrt manga. Drugo četrtinko mi je otrok pojedel med pripravo :)


Razvila sem rolo in prerezala po dolgem na polovico in navpično na enakomerne kvadrate/pravokotnike (8 kvadratov). Na eno polovico damo nadev - kako žlico in prepognemo, spoje zatesnimo z vilicami.






Žepke spečemo v ogreti pečici na 180 stopinjah, naj bodo lepe zlato rjave barve.



Dober tek!

Ni komentarjev:

Objavite komentar