sreda, 26. avgust 2015

Kuhinjska opravila za malčke

Včeraj sem brskala po spletu in iskala ideje za aktivnosti - nekaj bo starih, nekaj malce novejših. Medtem ko sem bluzila po netu, pa sem našla tole objavo.

Malo sem jo priredila in za začetek predstavljam kuhinjska opravila primerna za nekje 1 leto in pol do 3 leta stare otroke.

Včasih se mi zdi, da nam zmanjka idej, kaj bi lahko otrok še 'delal', s čim bi ga lahko še kaj naučili, ga zaposlili in vlagali v njegov razvoj. Kuhinjska opravila so krasna aktivnost, otroci se učijo, s starši preživljajo več časa in urijo svoje sposobnosti ter hkrati dodajajo nove.

Midva z malim pomočnikom vsak dan skupaj ustvarjava v kuhinji. Od smoothiejev do kosila, pomivava posodo in mešava testo, pobriševa mizo in začiniva juho, pripraviva malico in pospraviva posodo.

Na seznamu opravil so vsa, ki so mi padla na pamet in jih moj otrok redno opravlja oziroma obvlada. Morda na katerega od teh vaš otrok še ni pripravljen, še ne obvlada, morda manjka kaj kar delate že dolgo časa. Nič zato. Vi otroka najbolj poznate, lahko presodite kaj je zanj primerno in kaj ne. Predvsem pa je za vse treba potrpežjivost in ponavljanje. Za kakšno stvar veliko vaje, za kakšno skoraj nič, a če se otrok trudi in želi - naj!

Tudi ne obremenjujte se kadar bo kuhinja vsa od moke, kadar se bo raztresel sladkor iz posode ali se bo kaj polilo po tleh. Vse to so priložnosti, da se otrok uči. Take izkušnje so neprecenljive, za vas in za otroka ;)






Danes je vreme ravno primerno, da nekaj nastane v vaši kuhinji ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar