sreda, 10. september 2014

Detox: 3.dan

Danes je tretji dan detoxa in moram reči, da se počutim dobro. Prva in najbolj opazna razlika je, da sem dosti manj napihnjena.

Sprememba, kar se prehrane tiče, niti ni tako velika, saj sem bila že prej bolj vegi - z izjemo občasne ribe (nekajkrat na leto). Torej sem izločila samo še jajca in mlečne izdelke skupaj z ribami. Žal pa se v zadnjem času nisem prehranjevala tako zdravo, kot bi se lahko (oziroma morala) - preveč sladkorja, glutena, večerni kosmiči z mlekom in podobno... in zaradi tega tudi detox.

No, jaz ne bi bila jaz, če ne bi že včeraj nekaj spekla - taka pač sem! Je bila pa to res zdrava sladica z izjemo trsnega sladkorja (količino sem prepolovila), veganska in odlična! Naslednjič si dam za izziv nekaj presnega. Za recepte se oglasite v komentarjih ali na FB.





Prvi dan, kot rečeno, je bil veganski ričet (s čičeriko, korenčkom in krompirjem), včeraj pa solata z brokolijem in sezamom ter bučnim oljem in sokom limete, veganski bananini muffini z rožičevo moko, danes pa med drugim še smoothie za popoldanski boost energije (banana, hruška, nektarina, ovseni kosmiči, voda).

Skratka, zaenkrat sem zadovoljna, tudi nad jogo sem spet navdušena in se že prav veselim večera, da si zavrtim nov video in se malo pretegnem.

Če razmišljate o detoxu, a potrebujete ideje in recepte, spodbudo ali samo nekoga, ki bi šel z vami v to... sledite blogu (lahko objavim tudi dnevni 'meni' za obroke ali kaj podobnega). Za vprašanja sem na voljo tudi na Facebook-u.

Se beremo!









Ni komentarjev:

Objavite komentar