sobota, 20. september 2014

Detox: 13.dan

Je že čas za kakšno poročilo, a ne?

Danes torej 13. dan. Počutje zadovoljivo. Kar me moti je, da imam stalno zamašen nos. Zjutraj, takoj ko se predramim in do večera, ko grem spat, veliko kiham in smrkam. Nekako upam, da se bo sčasoma uredilo, zdaj nisem niti prepričana, če je to zaradi moje alergije na prah, ali se morda na ta način tudi čistim. Bomo videli. Sem si pa že pred časom nabavila tole fino zadevo, ki naj bi pomagala pri teh stvareh, zdaj pa jo bom končno tudi preizkusila.



Glede hrane nimam nobenih problemov. Čez dan jem večinoma sadje, vmes kakšne oreščke ali kak drug prigrizek. Kosilo občasno kuhano, občasno presno, skratka se trudim, da je velik delež sveže, žive hrane.



Zaloga za dva do tri dni.

Zdi se mi, da se joga, vsaj zame, lepo dopolnjuje s prehrano. Opažam, da imam malenkost več energije, opazno pa se je izboljšalo tudi stanje kože na obrazu, yaaaay!!!

Zaenkrat torej precej pozitivno. Najbrž bom vztrajala dlje od 30 dni, malo tudi zato, ker mislim, da znajo biti spremembe bolj dolgoročne in, da se v 30ih dneh niti ne more kaj dosti poznati, če se potem začnemo spet 'zastrupljati'.
Be good.









2 komentarja:

  1. Hehe, še vedno ni našla poti do mojega nosu :O Baje da je super fajn, ampak moraš zjutraj to naredit in potem eno uro naj ne bi šel ven, meni pa to težko znese :) Moram res sprobat, pa poročam! ;)

    OdgovoriIzbriši